Het festival vindt plaats in de bossen aan de Gageldijk in Lochem. Deze bossen worden doorgaans gebruikt door de beide scoutinggroepen en de motorcrossvereniging en zijn voor veel inwoners van de regio al goed bekend.

Parkeerterrein

Op 20 mei is er een parkeerterrein ingericht dicht bij het festival terrein. Dit is bereikbaar via het Daniel Willemsenpad, de onverharde weg tegenover zwembad De Beemd.Wij verzoeken u dringend om niet bij zwembad De Beemd te parkeren. Dit om overlast voor het zwembad en overige sportfaciliteiten te voorkomen. Houd u zich alstublieft aan de bewegwijzering en instructies van onze verkeersregelaars. Hulpdiensten hebben ten alle tijden voorrang op ons terrein.

Kom op de fiets!

Fietsers en voetgangers worden door niet gehinderd om ons te bezoeken. Fietsers en voetgangers vanuit Lochem kunnen de Gageldijk gebruiken. Nabij het gebouw van de Graaf Otto Groep is een fietsenstalling ingericht. Deze is gratis en wordt incidenteel bewaakt.

Afsluiting N346

Vanwege grootschalige werkzaamheden aan de N346, de provinciale weg tussen Zutphen en Lochem is de hoofdrijbaan gesloten op 20 mei. Verkeer word omgeleid via provinciale wegen en snelweg A1. Ons terrein bevind zich deels aan de Vordenseweg. Voor deze weg is vanaf Vorden een aantal sluipverkeer vermijdende maatregelen ingesteld. U kunt de weg wel gebruiken.

Omleidingsroutes te vinden op http://www.bereikbaargelderland.nl/